Προσφέροντας στον οφειλέτη την καλύτερη διαδρομή

Στην Intrum κατανοούμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με οφειλές και γνωρίζουμε πώς να τους βοηθήσουμε. Καθημερινά μιλάμε με περίπου 250.000 οφειλέτες, προσπαθώντας να κατανοήσουμε την οικονομική τους κατάσταση και να διακανονίσουμε την αποπληρωμή, ώστε να απαλλαγούν από το βάρος των οφειλών τους.

Οι ηθικές αξίες είσπραξης οφειλών της Intrum, σε συνδυασμό με τις επενδύσεις σε δεδομένα, εργαλεία και τεχνολογία, μεταφράζονται στην ικανότητά μας να προσφέρουμε στους οφειλέτες σύγχρονες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, αντί να υιοθετούμε μια ενιαία προσέγγιση για όλους.

Καταβάλλουμε μεγάλες προσπάθειες για να κατανοήσουμε τις ανάγκες των μεμονωμένων οφειλετών. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να κατανοήσουν την οικονομική τους κατάσταση, να ανακτήσουν τον έλεγχο, να πραγματοποιήσουν τις πληρωμές τους και να συνεχίσουν τη ζωή τους.

Μια ομάδα με απίστευτη κατανόηση που κάνει τις οφειλές να μοιάζουν λιγότερο τρομακτικές.
Οφειλέτης τράπεζας από το ΗΒ, Νοέμβριος 2021

Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία εργαλείων, από ομάδες εστίασης οφειλετών έως έρευνες οφειλετών σε πραγματικό χρόνο και ανεξάρτητη αξιολόγηση, διασφαλίζουμε ότι οι οφειλέτες βιώνουν μια θετική εμπειρία σε μια δύσκολη περίοδο.

Κατηγοριοποίηση πελατών – παροχή μεμονωμένης εξυπηρέτησης

Το μοντέλο κατηγοριοποίησης που χρησιμοποιούμε διαχωρίζει τους πελάτες, ώστε να γνωρίζουμε τον τύπο επικοινωνίας και υπηρεσιών που προτιμούν. Χρησιμοποιούμε την εμπειρία και τον πλούτο των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας για να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες και την προσέγγισή μας στον διάλογο που κάνουμε με τους οφειλέτες. Οι καταστάσεις που βιώνουν οι οφειλέτες διαφέρουν σημαντικά. Για παράδειγμα:

Ένα άτομο που λαμβάνει μία ειδοποίηση είσπραξης οφειλών επιθυμεί να εξοφλήσει γρήγορα και δεν θέλει να μιλήσει με κάποιον σύμβουλο. Θέλει επιλογές γρήγορης και διαισθητικής ψηφιακής πληρωμής, ώστε να μπορέσει να εξοφλήσει το υπόλοιπό του και να συνεχίσει κανονικά την ημέρα του. Σε αυτή την περίπτωση, ο οφειλέτης μπορεί εύκολα να συνδεθεί στην ηλεκτρονική μας πύλη για να ελέγξει τον λογαριασμό του και να πραγματοποιήσει μια πληρωμή.

Από την άλλη πλευρά, ένα άτομο με μεγάλα οικονομικά προβλήματα που θέλει απεγνωσμένα να βελτιώσει την κατάστασή του, πρέπει να νιώσει ότι τον καταλαβαίνουν και να μπορεί να εξετάσει τις επιλογές του σε συνεργασία με ένα αποκλειστικό και έμπειρο μέλος της ομάδας. Διαθέτουμε ειδικά εκπαιδευμένους συμβούλους που συνεργάζονται με τους οφειλέτες για να βρουν τον καλύτερο δρόμο προς ένα μέλλον χωρίς οφειλές.

Είναι κατανοητό ότι οι οφειλές προκαλούν μια σειρά συναισθημάτων και μερικές φορές εκνευρισμό στους οφειλέτες. Στην Intrum, πρέπει να καλύψουμε πρακτικές και συναισθηματικές ανάγκες. Η επικοινωνία και οι υπηρεσίες που λαμβάνει κάθε οφειλέτης είναι προσαρμοσμένες στη συμπεριφορά, τους στόχους, τις δεξιότητες, τη στάση και το περιβάλλον του.

Χρησιμοποιούμε την εμπειρία μας ώστε να διασφαλίζουμε ότι οι οφειλέτες αισθάνονται ότι τους ακούμε και ότι τους κατανοούμε, καθώς και ότι λαμβάνουμε μέτρα για να τους βοηθήσουμε να αντιμετωπίσουν τις οφειλές τους – όπως η αποδοχή πληρωμών, η δημιουργία ενός σχεδίου αποπληρωμής, η αναβολή είσπραξης μιας οφειλής ή η παροχή περαιτέρω πληροφοριών.

Έδειξαν ιδιαίτερη κατανόηση. Άκουσε ό,τι είχα να πω και δεν με πίεσε. Αυτή η εταιρεία κατανοεί ότι η ζωή και οι καταστάσεις είναι διαφορετικές και δύσκολες.
Οφειλέτης τράπεζας από το ΗΒ, Νοέμβριος 2021

Οι σύμβουλοι που εργάζονται στα τηλεφωνικά μας κέντρα είναι άρτια εκπαιδευμένοι και ιδιαίτερα ικανοί. Η κατανόηση και η ενσυναίσθηση στην προσέγγισή τους δημιουργεί μια σχέση με τον οφειλέτη και τον παρακινεί να συνεργαστεί μαζί μας. Αυτό είναι καλό για τους πελάτες μας, τους οφειλέτες τους και την ευρύτερη οικονομία.

Αποστολή μας είναι να δούμε και τις δύο απόψεις και να βοηθήσουμε να βρεθεί μια οικονομικά προσιτή και βιώσιμη λύση για όλους. Αυτό μπορούμε να το επιτύχουμε μόνο συμπεριφερόμενοι απέναντι σε όλους με αξιοπρέπεια, σεβασμό και ενσυναίσθηση.
Zara Berven, Head of Operations, Intrum Sweden