‹ Επικοινωνία Φόρμα Επικοινωνίας Το προϊόν επιστράφηκε στον έμπορο Όνομα * Επώνυμο * Τηλέφωνο κινητό * Τηλεφωνο σταθερό * Email * ΑΦΜ * Παρακαλούμε επισυνάψτε μία Υπεύθυνη Δήλωση μέσω του eGov Δείτε εδώ γιατί. * Αριθμός απόδειξης * Ημερομηνία κλήσης * Παρακαλώ καταχωρήστε την ημερομηνία ως εξής: ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ (πχ. 01/01/2024) Προϊόντα που επιστράφηκαν * Όλα τα προϊόντα Μέρος της παραγγελίας Όνομα ή κωδικός προϊόντος(ων) * Ημερομηνία επιστροφής * Παρακαλώ καταχωρήστε την ημερομηνία ως εξής: ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ (πχ. 01/01/2024) Εάν ναι, τι συμφωνήθηκε Η επιστροφή έγινε φυσικά σε κατάστημα * Ναι Όχι Εάν ναι, παρακαλώ καταχωρήστε το όνομα του καταστήματος Εάν ναι, παρακαλώ καταχωρήστε την περιοχή του καταστήματος Χρησιμοποιήθηκε απόκομμα επιστροφής από το κατάστημα * Ναι Όχι Επικοινωνήσατε με τον έμπορο προτού επιστρέψετε το εμπόρευμα * Ναι Όχι Υπάρχει αριθμός παρακολούθησης ή απόδειξη επιστροφής για τα προϊόντα * Ναι Όχι Εάν ναι, παρακαλούμε καταχωρήστε τον αριθμό παρακολούθησης/ απόδειξης επιστροφής Εάν ναι, παρακαλούμε καταχωρήστε το όνομα εταιρείας ταχυμεταφορών που χρησιμοποιήθηκε Παρακαλούμε επισυνάψτε την απόδειξη επιστροφής που δείχνει τη διεύθυνση του παραλήπτη και την ημερομηνία αποστολής των προϊόντων * Είδος αρχείου: .pdf, .png, .jpg Για τις αγορές από το Wish.com, θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί μας στην περίπττωση που έχετε ήδη έρθει σε επαφή με το Wish.com και δεν έχετε επιλύσει το πρόβλημα σας. Παρακαλούμε, επισυνάψτε την απόδειξη επικοινωνίας (POC) Ένα POC μπορεί να είναι: ένα στιγμιότυπο οθόνης από τη συνομιλία σας με το Wish.com ή ένας «αριθμός παραγγελίας» από το Wish.com (επιβεβαίωση του «αριθμού ερώτησης» στα αρχεία της Wish.com) Για πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να δείτε αναλυτική ενημέρωση εδώ. Δεν είμαι ρομπότ *