Intrum and Piraeus Bank close transaction and create leading credit management services platform in Greece 

Link to Intrum press release ; Link to Piraeus press release

 

 

 

 

 

H διαδικασία μας - Γενικές Αρχές

Εδώ θα δείτε πως μπορείτε να υποβάλλετε παράπονο και πως δεσμευόμαστε να το διαχειριστούμε

Τί νοείται παράπονο;

Ως παράπονο νοείται η δήλωση δυσαρέσκειας απευθυνόμενη σε εποπτευόμενο από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) ίδρυμα σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το ίδιο ή τυχόν 3ους στους οποίους έχει αναθέσει συγκεκριμένες δραστηριότητες. Η δυσαρέσκεια συνήθως συνδέεται με βλαπτική συνέπεια (ζημία), με την επιφύλαξη τυχόν διαφορετικών διατάξεων που ισχύουν στην κείμενη νομοθεσία.

Πως μπορώ να υποβάλλω παράπονο προς την Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π;

  • Με τη συμπλήρωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου,  και εν συνεχεία, είτε παράδοση αυτού φυσική παρουσία στην έδρα μας επί της Λ. Μεσογείων 109-111, 11526 Αθήνα, ή αποστολή υπ’ όψιν της Υπηρεσίας Διαχείρισης Παραπόνων μέσω ταχυδρομείου στην ως άνω διεύθυνση ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Intrum_Complaints@gr.intrum.com,
  • Με την υποβολή - γνωστοποίηση Εξώδικης διαμαρτυρίας, η οποία επιδίδεται στην έδρα της εταιρείας.

  • Μέσω των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι βρίσκονται καταχωρημένοι στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και λειτουργούν στο πλαίσιο της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, ή/ και

  • Μέσω της Δημόσιας Αρχής “Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή” του Υπουργείου Ανάπτυξης, η οποία υποδέχεται καταγγελίες πελατών.

Σημείωση -αποκλειστικά για πελάτες που έχουν ανατεθεί προς διαχείριση από την Τράπεζας Πειραιώς-: Έχετε, επιπλέον, τη δυνατότητα να υποβάλλετε παράπονα μέσω του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

 

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π. με την παραλαβή του παραπόνου μου;

  • Με την παραλαβή ενός παραπόνου, η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων το αξιολογεί προκειμένου να βεβαιωθεί ότι συνιστά παράπονο κι όχι αίτημα άλλης φύσεως.

  • Εφόσον βεβαιώσει ότι το υποβληθέν συνιστά παράπονο, η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων επιβεβαιώνει εγγράφως την παραλαβή του, προσκομίζοντας, επιπρόσθετα, ένα μοναδικό κωδικό αναφοράς προκειμένου να διευκολύνει, στη συνέχεια, τυχόν νεότερη επικοινωνία μαζί σας. Η επιβεβαίωση μπορεί να είναι μέσω e-mail εφόσον στα στοιχεία σας συμπεριλαμβάνεται η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή μέσω τηλεφώνου εφόσον η κλήση καταγράφεται.

  • Η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων μεριμνά για τη διερεύνησή του παραπόνου σας με στόχο την έγγραφη, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, ανταπόκριση εντός προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που η διερεύνηση απαιτεί χρονικό διάστημα πέραν των 45 ημερολογιακών ημερών, η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων θα σας ενημερώνει εγκαίρως για την αναμενόμενη καθυστέρηση, δίνοντας, επιπλέον, εκτίμηση πότε θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στο παράπονό σας.

  • Ανεξάρτητα από την ως άνω προθεσμία, κατόπιν αιτήματος σας, η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων θα σας παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης του παραπόνου που έχετε υποβάλλει.

  • Πέραν της απάντησης/ αιτιολόγησης, όπως θα προκύψει από τη διερεύνηση της υπόθεσής σας, η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων θα σας ενημερώσει για τη δυνατότητα κλιμάκωσης μέσω Φορέων, εφόσον δεν ικανοποιείστε από την από μέρους της απάντηση.

  • Η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων θα τηρεί, σε ηλεκτρονική μορφή, αρχείο με τα υποβληθέντα παράπονα και το υποστηρικτικό υλικό, ανά περίπτωση, για διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών από την από την ημερομηνία που έχουν περιέλθει στην κατοχή της, εκτός κι αν απαιτείται διαφορετικά π.χ. περιπτώσεις ελέγχου από Εισαγγελική Αρχή κλπ.

Σημειώνεται ότι τα παράπονα πελατών που εμπίπτουν στο υπό διαχείριση χαρτοφυλάκιο της Τράπεζας Πειραιώς απαντώνται από την ίδια την Τράπεζα Πειραιώς -πλην ορισμένων εξαιρέσεων-, με την αρωγή και κατόπιν διερεύνησης από την Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων της Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π. Η ανάληψη των σχετικών εργασιών από μέρους της Τράπεζας Πειραιώς είναι απόρροια ανάθεσης των αντίστοιχων εργασιών από την Intrum Hellas, ως έχει συμφωνηθεί στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ Τράπεζας Πειραιώς και Intrum AB.

 

Έχω εναλλακτικές οδούς σε περίπτωση μη ικανοποίησης από την ανταπόκριση της Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π. σε υποβληθέν παράπονό μου;

Αν δεν ικανοποιείστε από την απάντησή μας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε μηχανισμό εναλλακτικής/ εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή/ και, κατά περίπτωση, στις κάτωθι αρμόδιες Αρχές:

  1. Μεσολαβητής Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μ.Τ.Ε.Υ)
  2. Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή
  3. Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Καταναλωτή