Όλες οι Συχνές ερωτήσεις

Εδώ θα βρείτε τις συχνότερες ερωτήσεις των πελατών μας

Προβολή όλων των συχνών ερωτήσεων

Πώς μπορώ να πληρώσω τις οφειλές μου;

Ενημερωθείτε για τους τρόπους που μπορείτε να καταβάλλετε άμεσα και εύκολα το οφειλόμενο ποσό της δόσης σας, πατώντας εδώ.

Γιατί έχω λάβει επιστολή από την Intrum;

Αν έχετε λάβει επιστολή από εμάς, σημαίνει πως η οφειλής σας έχει ανατεθεί στην Intrum Hellas για την διαχείριση της. Επικοινωνούμε μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της οφειλής σας ή/και να βρούμε μια βιώσιμη λύση αποπληρωμής προκειμένου να μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις οφειλές σας.

Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες

Μπορείτε να μας αποστείλετε το γραπτό σας αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, που θα βρείτε εδώ ή να μας καλέσετε στο 2108622000.

Πως μπορώ να παρακολουθώ την οφειλή μου;

Συνδεθείτε στο My Intrum Portal για δείτε πληροφορίες σχετικά με την οφειλή σας, όπως την επόμενη δόση, τo υπόλοιπο της οφειλής σας, το επιτόκιο σας. Αν παρ'όλα αυτά η οφειλή σας δεν είναι ακόμα εμφανής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας καθημερινά απο τις 9:00 π.μ - 5.00 μ.μ στο 210 8622000.