Χρόνος τήρησης δεδομένων
Στην Intrum Hellas διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται, ανάλογα με τον σκοπό επεξεργασίας και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία και σε κάθε περίπτωση, με την επιφύλαξη των επιμέρους νομοθετικών διατάξεων που ορίζουν διαφορετικά, μέχρι τη συμπλήρωση της γενικής προθεσμίας παραγραφής των αξιώσεων του Αστικού Κώδικα στα 20 έτη ενώ προβλέπεται παραγραφή στα 5 έτη για ειδικές κατηγορίες απαιτήσεων. Η παραγραφή αρχίζει από τότε που γεννήθηκε η αξίωση και είναι δυνατή η δικαστική της επιδίωξη ενώ μπορεί να ανασταλεί για λόγους ανωτέρας βίας αλλά και για τους λόγους που ειδικότερα προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα.
Ειδικά σε περίπτωση δικαστικής αντιδικίας με την Εταιρεία ή/και τον εκάστοτε φορέα της απαίτησης, το εν λόγω χρονικό διάστημα θα παρατείνεται μέχρι την έκδοση αμετάκλητης δικαστικής απόφασης.
Στην περίπτωση τηλεφωνικών επικοινωνιών που καταγράφονται για σκοπούς ενημέρωσής σας για ληξιπρόθεσμες οφειλές και τη διαπραγμάτευση του χρόνου και τρόπου πληρωμής σύμφωνα με τον Ν.3758/2009 ως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ο χρόνος τήρησης ορίζεται στο ένα (1) έτος από την ημερομηνία έκαστης επικοινωνίας. Τυχόν άλλες επικοινωνίες που καταγράφονται με σκοπό τον έλεγχο από την Εταιρεία της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών διασφαλίζοντας τη συνεχή βελτίωση αυτών, τηρούνται κατ’ ελάχιστον για διάστημα 1 έτους.
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Η ασφάλεια κατά την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων αποτελεί προτεραιότητα για εμάς. Στην Intrum Hellas συμμορφωνόμαστε πλήρως με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, εφαρμόζοντας τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα προκειμένου να διασφαλίσουμε τη νόμιμη επεξεργασία και την ασφαλή τήρηση των προσωπικών σας δεδομένων.
Με σκοπό την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων από κινδύνους όπως απώλεια, διαρροή, αλλοίωση, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, ή οποιαδήποτε αθέμιτη επεξεργασία, έχουμε υιοθετήσει σύγχρονα τεχνικά μέτρα ασφαλείας, όπως η ανωνυμοποίηση και ψευδωνυμοποίηση των δεδομένων, η κρυπτογράφηση, η χρήση εξελιγμένων συστημάτων ασφάλειας δικτύου (π.χ. Firewalls, Antimalware κ.α.), καθώς και η συνεχής παρακολούθηση των συστημάτων για την πρόληψη, τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση τυχόν απειλών.
Επιπλέον, έχουμε υιοθετήσει αυστηρούς εσωτερικούς κανόνες (“Internal Rules”), πολιτικές και διαδικασίες που διέπουν την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλες τις εσωτερικές λειτουργίες της Εταιρείας. Οι κανόνες αυτοί περιλαμβάνουν τη διαχείριση των προσβάσεων, τη χρήση μηχανισμών ελέγχου πρόσβασης στα συστήματα της Εταιρείας βάσει ρόλου (role-based access control), καθώς και την περιοδική αναθεώρηση των διαδικασιών για την ενίσχυση της προστασίας των δεδομένων.
Η συμμόρφωση με τους εσωτερικούς κανόνες και πολιτικές της Εταιρείας αποτελεί υποχρέωση για όλους τους εργαζομένους της, οι οποίοι παρακολουθούν συνεχείς εκπαιδεύσεις σχετικά με την εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών ασφαλείας και τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων, προκειμένου να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Τα προσωπικά δεδομένα που διατηρούμε αποθηκεύονται με αυστηρά μέτρα ασφάλειας, είτε στα εσωτερικά μας συστήματα είτε από προσεκτικά επιλεγμένους συνεργάτες μας, με τους οποίους διασφαλίζουμε ότι βρίσκονται σε ισχύ μηχανισμοί προστασίας για την αποφυγή οποιασδήποτε μορφής κακής χρήσης, απώλειας ή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης στα δεδομένα σας.