Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε

Συνδεθείτε για να διαχειριστείτε τις οφειλές σας

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να πληρώσω τις οφειλές μου;

Ενημερωθείτε για τους τρόπους που μπορείτε να καταβάλλετε άμεσα και εύκολα το οφειλόμενο ποσό της δόσης σας, πατώντας εδώ.

Γιατί έχω λάβει επιστολή από την Intrum;

Αν έχετε λάβει επιστολή από εμάς, σημαίνει πως η οφειλής σας έχει ανατεθεί στην Intrum Hellas για την διαχείριση της. Επικοινωνούμε μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της οφειλής σας ή/και να βρούμε μια βιώσιμη λύση αποπληρωμής προκειμένου να μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις οφειλές σας.

Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες

Μπορείτε να μας αποστείλετε το γραπτό σας αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, που θα βρείτε εδώ ή να μας καλέσετε στο 2108622000.

Πως μπορώ να παρακολουθώ την οφειλή μου;

Συνδεθείτε στο My Intrum Portal για δείτε πληροφορίες σχετικά με την οφειλή σας, όπως την επόμενη δόση, τo υπόλοιπο της οφειλής σας, το επιτόκιο σας. Αν παρ'όλα αυτά η οφειλή σας δεν είναι ακόμα εμφανής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας καθημερινά απο τις 9:00 π.μ - 5.00 μ.μ στο 210 8622000.

Θα ήθελα να εξουσιοδοτήσω τρίτο πρόσωπο για ζητήματα που αφορούν την οφειλή μου.

Εάν θέλετε να εξουσιοδοτήσετε τρίτο πρόσωπο για ζητήματα που αφορούν την οφειλή σας, θα πρέπει να υποβάλλετε σχετικό αίτημα συνοδευόμενο από την εκδοθείσα εξουσιοδότηση μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας. Μπορείτε να εκδώσετε την εξουσιοδότηση με τους παρακάτω τρόπους: 

  1. Μέσα από την ιστοσελίδα του Gov.gr στην Ενότητα «Έκδοση Εξουσιοδότησης», πατώντας εδώ. Η εξουσιοδότηση που θα εκδώσετε, είναι νομικά ισοδύναμη με εξουσιοδότηση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής.

  2. Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε και να συμπληρώσετε το Έντυπο Εξουσιοδότησης που θα βρείτε εδώ. Μέσα στο έντυπο αναγράφονται ενδεικτικά οι κατηγορίες ενεργειών για τις οποίες  μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε τρίτο πρόσωπο, όπως φαίνονται παρακάτω:

    • Να ενημερώνεται προφορικώς ή εγγράφως για το υπόλοιπο των οφειλών.
    • Να διαπραγματευτεί και να συμφωνήσει με την ως άνω εταιρία διαχείρισης τον τρόπο ρύθμισης των ανωτέρω οφειλών.
    • Να αιτείται και να παραλαμβάνει έγγραφα και βεβαιώσεις  που αφορούν στις οφειλές  (ενδεικτικά αντίγραφο σύμβασης, κινήσεις λογαριασμού, βεβαίωση οφειλής/εξόφλησης).
    • Να υποβάλει αίτημα ρύθμισης και να προσκομίζει όλα τα απαραίτητα έγγραφα.

Στην περίπτωση αυτή η εξουσιοδότηση θα πρέπει να φέρει θεώρηση του γνησίου της υπογραφής σας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

    • Μέσω του Gov.gr κάνοντας χρήση των προσωπικών σας κωδικών στο Taxisnet και ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε στην ενότητα «Ψηφιακή βεβαίωση Εγγράφου» στην ιστοσελίδα Gov.gr πατώντας εδώ.
    • Μέσω ΚΕΠ.

Στη συνέχεια, μπορείτε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά το αίτημα της εξουσιοδότησης μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

Αφού ανοίξετε την Φόρμα Επικοινωνίας, συμπληρώστε τα προσωπικά στοιχεία σας, επιλέξτε στην ενότητα «Θέλω να επισυνάψω ένα έγγραφο» την επιλογή «Εξουσιοδότηση / πληρεξούσιο» και τέλος επισυνάψτε την εξουσιοδότηση σας. 

Λάβατε ειδοποίηση είσπραξης οφειλών από εμάς;

Μάθετε τα πάντα για την υπόθεσή σας

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε λύση

Ελέγξτε τη δυνατότητα ενός προγράμματος αποπληρωμής

‹  Προηγούμενο Επόμενο  ›

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε


Χρήσιμες Συμβουλές