Ευρωπαϊκή Έκθεση Πληρωμών Καταναλωτών 2022

Με το κόστος διαβίωσης να αυξάνεται ραγδαία, οι καταναλωτές περικόπτουν βιώσιμα αγαθά και υπηρεσίες προκειμένου να διαχειριστούν τα οικονομικά των νοικοκυριών τους.

Ευρωπαϊκή Έκθεση Πληρωμών Καταναλωτών 2022

Η έκθεση παρουσιάζει μια βεβαρημένη εικόνα ως προς την οικονομική ευημερία και τις οικονομικές προοπτικές των Ευρωπαίων καταναλωτών.

• Έξι στους δέκα ανησυχούν ότι δεν θα είναι σε θέση να συνταξιοδοτηθούν με άνεση (62%) και ότι δεν αποταμιεύουν αρκετά για το μέλλον (61%). 
• Σε αντίθεση με τα τελευταία χρόνια, οι πλουσιότερες χώρες και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές είναι πιο πιθανό να πληγούν (63% των καταναλωτών στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκονται σε δυσμενέστερη κατάσταση, όπως και 62% της γενιάς X, σε σύγκριση με τον μέσο όρο που είναι 59%).

“Η κρίση κόστους διαβίωσης έχει εύλογα αναγκάσει τους καταναλωτές που δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα να αναζητούν εκπτώσεις, έχοντας λιγότερα περιθώρια να διαθέσουν χρήματα για βιώσιμα προϊόντα που είναι σαφώς ακριβότερα.”

Vanessa Söderberg, Global Sustainability Director της Intrum

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών μειώνεται

Έξι στους δέκα Ευρωπαίους καταναλωτές δηλώνουν ότι ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο για τα περιττά έξοδα.

Ο πληθωρισμός επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες

Οι καταναλωτές που αλλάζουν συμπεριφορά περικόπτουν τις εξόδους για γεύμα, προκειμένου να αντισταθμίσουν την αύξηση των τιμών.

Το κόστος διαβίωσης αυξάνεται ραγδαία

Έξι στους δέκα καταναλωτές θα σταματούσαν να αγοράζουν προϊόντα μιας εταιρίας αν πίστευαν πως έκανε διακρίσεις σε βάρος των πελατών

ECPR 2022

European Consumer Payment Report 2022